12 Haziran 2014 Perşembe

AYICIK PANKEK

Bu günlerde Kürşad bebek maalesef  az beslenir oldu, ne yedirsem, neyi nasıl yapsam, ne ile karıştırsam da yer diye düşünmekten eve bile yemek yapamaz oldum, e haliyle de yemek yiyemez oldum. Bebekler diş çıkarma dönemlerinde, Annem acımı bilse başını duvarlara vurur dermiş( bir bebek dile gelmiş galiba), şaka bir yana gerçekten onun acısını hissedebiliyorum ve onunla beraber yaşıyorum.

Hayırlısı ile tüm dişlerini çıkarsa da bu iştahsızlık kalksa ortadan..  İştahı açılsın diye yemek yedirirken karşısında takla bile attım(şaka değil). Sabah kahvaltılarımız en zor öğünümüz maalesef, zaten ona yumurta yedirebilmek için denemediğim yöntem atmadığım takla kalmadı :)
 Bu gün sabah yapıp çöpe veya yere dökülen mamalarımız:

  • Haşlanmış Yumurta- Benim yedirmemi istemiyor kendisi yemek istediği için eline verdim ve balkondan aşağı attı :)
  • Kızarmış yumurta- Her lokmada ağzını açıp aldı ve bir kez çiğnedikten sonra attı
  • Peynir ve Domatesi hiç saymıyorum halım mahvoldu çünkü :(
  • Son olarak Pankek yapayım da dikkatini çeksin dedim ve Bu ayıcık pankeki ben yedim :)
Pankek TARİFİ ni daha önce paylaşmıştım. Bu ayıcıklı pankeki aynı tarif ile ama ayıcık şeklindeki tava ile yaptım. Ben çok beğendim de, bizim Kürşad hiç oralı bile olmadı

Yemiyor yemiyor yemiyor bu dönemi nasıl atlatacağımızı bilemiyorum, umarım vitaminsiz kalmadan çözeriz bu durumu.

0 yorum:

Yorum Gönder