8 Ocak 2014 Çarşamba

BUĞDAYLI SEBZE ÇORBASI (8+ ay)

BUĞDAY  besleyici ve yaygın bir tahıldır. B vitamini açısından zengin bir besindir. İçeriğinde bol miktarda Kalsiyum,demir ve çinko minerallerini barındırır. Lifli bir gıda olması açısından sindirim sisteminin güçlenmesine yardımcıdır.


Buğdayın Faydaları
  •  Buğdayın kepekli olanı daha faydalıdır. Bağırsakları çalıştırır ve kabızlığı önler.
  •  Bağırsak ve rektum kanserini önlemeye yardımcı olur.
  •  Mideyi, beyni ve gözü kuvvetlendirir. 
  •  Buğdaydan elde edilen buğday yağı cilt ve saç bakımı için çok faydalıdır.
  •  İleriki yaşlarda Saç dökülmesini önler.
  •  Aynı zamanda etkili bir antioksidandır.






BUĞDAYLI SEBZE ÇORBASI (8+ ay)


Havuç ve patatesi buharda pişirirken tenceredeki suya bir kahve fincanı haşlanmış buğday ekledim, sebzeler pişerken buğdayda tam olarak pişti ve sebzeleri süzgeçten geçirdim tencere kalan buğday çorbasınıda blenderdan geçirip sebzelerle karıştırdım ve yine bir çay kaşığı zeytinyağı ekleyerek bebeğime yedirdim

0 yorum:

Yorum Gönder