27 Ocak 2014 Pazartesi

MERAK ETTİĞİM KONULARDAN BİRİ; KAVANOZ MAMALAR

Kürşad ek gıdalara 4. ayında başladı ve ben güne kadar hiç bir şekilde kavanoz mama yedirmedim, bir gün merak edip içeriğine baktım;


  • katkı maddesi içermez
  • gluten içermez
  • ilave şeker içermez
  • koruyucu madde içermez
  • dalından taze koparılan meyvelerle ( sebzelerle) özenle el değmeden yapılmıştır
Bir gün organik bir markanın Elma armut püresini aldım sırf meraktan ve kavanozu beğenmemdi sebebi :)
Tabiki Kürşad'a yedirmedim,tadına baktım çok ekşiydi ne elma tadı alabildim ne armut tadı, püreyi lavabonun boruları yedi bende kavanozu güzelce süsleyip değerlendirdim :)

Peki Siz bu katkı maddesi içermeyen kavanozları alıyormusunuz? 






Sütlaç ne ile yapılır? pirinç, süt ve şeker ile değil mi? Peki bu kavanozun içindeki Sütlaç ise rengi neden bu renk, bu ne renk sütlaca bu rengi veren nedir?

*****

Tavuk kavanoza nasıl girer? Girer de kavanozda ve dolapta saklanmayan,market raflarında yer alan bu kavanozun içinde tavuk nasıl bozulmuyor nasıl kokmuyor? 
''Pişmiş tavuk eti buzdolabının rafında en fazla 4 gün saklanmalıdır''


******


Peki ya bu kavanozun içindeki Üzümhangi renk miş acaba, beyaz mı, peki ya muz nasıl kararmadan duruyor bu kavanozda


*****

 A A oda ne Etli yemekler birde Balık mı o, bu kadarı da olmaz dediğim bu kavanozları görmesem daha iyiydi ne olur bunu yediriyorum demeyin bana

''Pişmiş Kıyma Buzdolabının rafında saklanmamalı hemen tüketilmelidir''

 Kırmızı et pişirildikten sonra buzdolabında kalırsa zararlı bakteriler üretir

''Pişmiş Balık Buzdolabının rafında en fazla 2 gün saklanır''



Benim daha merak ettiğim çok şey var bu konularda ama önce sizlere sormak istiyorum bir anne kavanoz mamayı çocuğuna neden yedirir?


0 yorum:

Yorum Gönder