8 Ocak 2014 Çarşamba

KREP (11+AY)

Başlığa bakıp aldanmayın bebeğimin sevmediği lezzet bu ama...

 Benim oğlum maalesef yumurta sevmiyor, ne yaptıysam sevdiremedim, her yolu denedim soğanlı yaparsam en fazla 3 lokma alıyor gerisi kalıyor, Dr.umuzda bana madem yemiyor o zaman krep yapıp eline ver kendisi yesin dedi.
Evet krep yaptım verdim bir lokma aldı ve attı yani anlayacağınız krepte sevilmedi beyefendi tarafından, şimdine yapıcamda yumurta yediricem bilmiyorum





Malzemeler
1 Yumurta
1 kahve fincanı  tam buğday unu
1 çay bardağı süt
1 tutam dereotu
1 yemek kaşığı ev yapımı( tarif burada )  peynir
Hazırlanışı
Tüm malzemeleri çırpalım ve krep tavasında pişirelim
Bebeğime verdiğim zaman kendi kendine yiyebilsin diye kıvamını biraz koyu ve hamuru kalın yapıyorum




0 yorum:

Yorum Gönder